فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

کارگاه آموزشي ميراث من، کارگاه شاهنامه خواني با موضوع هفت خوان، قصه گويي با موضوع افسانه هاي کهن، کارگاه آموزشي آشنايي با مرمت سفال، کارگاه رنگ به رنگ با تاريخ، بازي با جورچين معماري ايراني، باستان شناسان کوچک، حکاکي به خط ميخي، بازي حافظه با ابنيه و بافت هاي تاريخي، آشنايي با تاريخ معاصر، آشنايي با حفاظت از ميراث طبيعي و نمايشگاه پوشاک مردم شناسي از جمله برنامه هايي بود که با حضور گسترده خانواده ها در مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد ارايه شد و مورد استقبال چشم گيرعلاقمندان قرار گرفت.
• برگزاري کارگاه آموزشي اجراي طاق و کاربندي
پژوهشکده بنا ها و بافت هاي فرهنگي – تاريخي به مناسبت هفته ميراث فرهنگي کارگاه آموزشي اجراي طاق و کاربندي را به مدت پنج روز برگزار مي کند. استاد خليل کارگر از معماران سنتي و ميراث زنده کشور در اين کارگاه، از شنبه 28 ارديبهشت تا چهارشنبه اول خرداد ماه به صورت عملي يک نمونه طاق و کاربندي را اجرا خواهد نمود. اين کارگاه که فرصتي استثنايي براي علاقه مندان معماري ايراني است در مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد برگزار مي شود.
• نشست تخصصي استفاده از دانش روباتيک در بنا ها و محوطه هاي تاريخي
پژوهشکده بنا ها و بافت هاي فرهنگي – تاريخي به مناسبت هفته ميراث فرهنگي يک نشست تخصصي تحت عنوان " استفاده از دانش روباتيک در بناها و محوطه هاي تاريخي" برگزار مي کند. اين نشست که با همکاري گروه روباتيک دانشگاه تهران برگزار مي شود امروز – 28 ارديبهشت - از ساعت 14 الي 16 در سالن خليج فارس مجموعه فرهنگي – تاريخي سعد آباد ميزبان تمامي علاقمندان است.
• نخستين همايش فرسودگي زيستي در آثار تاريخي فرهنگي
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاريخي براي اولين بار همايش بين المللي فرسودگي زيستي در آثار تاريخي فرهنگي را به مناسبت هفته ميراث فرهنگي برگزار مي کند. شرکت کنندگان در اين همايش پژوهشگران و انديشمندان داخلي و خارجي هستند که با بيش از 80 مقاله و پوستر حضور دارند. اين همايش در سالن اجتماعات موزه ملي و از ساعت 9 الي 18 در روز هاي 30 و 31 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.